Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2010

ΚΛΑΔΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ICAP ΑΥΞΗΣΗ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΛΥΣΙΔΩΝ ΥΠΟΔΗΜΑΤΩΝ

Σταθερά ανοδική πορεία παρουσιάζουν οι πωλήσεις των αλυσίδων καταστημάτων υποδημάτων τα τελευταία τρία χρόνια (2006-2008), με μέσο ετήσιο ρυθμό αύξησης 10,6%, σύμφωνα με κλαδική μελέτη της ICAP Group. Την ίδια στιγμή για την ίδια τριετία οι πωλήσεις υποδημάτων μέσω των αλυσίδων εμφάνισαν μέση ετήσια αύξηση της τάξης του 10%, συγκεντρώνοντας το 87,7% της συνολικής αγοράς των αλυσίδων το 2008. Η άνοδος αυτή των πωλήσεων αποδίδεται κυρίως στην ανάπτυξη των δικτύων καταστημάτων των εν λόγω επιχειρήσεων, αλλά και στη διαφήμιση που πραγματοποιούν. Όσο για τις επιμέρους κατηγορίες υποδημάτων, αξιοσημείωτο είναι ότι το μεγαλύτερο ποσοστό επί των συνολικών πωλήσεων υποδημάτων των αλυσίδων καταλαμβάνουν τα γυναικεία υποδήματα με μερίδιο συμμετοχής 71,8% για το 2008.
Στη συνέχεια ακολουθούν τα παιδικά υποδήματα με ποσοστό 16% και τα ανδρικά υποδήματα, τα οποία καταλαμβάνουν το μικρότερο ποσοστό στο σύνολο των πωλήσεων υποδημάτων από τις αλυσίδες, με ποσοστό 12,3%.